C# programozás(ablakos)

Ablakos alkalmazások készítése, vezérlők használata

——————————————————————————–

Bevezető feladatok a c# ablakos alkalmazások tanulásához

Készíts egyszerű programokat az alábbi mintapéldák alapján.

  1. Program 1
  2. Program 2
  3. Program 3
  4. Időzítő használata
  5. Szám kereső játék (Básthy Ádám 11.e 2017-18)
  6. Számológép (Básthy Ádám 11.2/2017-18)

——————————————————————————–

Bevezető, gyakorló feladatok: időzítő

  1. Készíts programot amiben az egér oda-vissza szaladgál.
  2. Készíts programot úgy, hogy az egér körbe szaladgáljon.
  3. Készíts egér versenyt. Három egér indul balról jobbra, véletlenszerűen változtatva a sebességüket.
    Az nyer aki először ér a célba.

Egy megoldás: Domány Gergő 11.e/2017-18 

Forrás: Juhász Tibor-Kiss Zsolt: Programozási ismeretek

——————————————————————————–

Bevezető, gyakorló feladatok: véletlen szám

  1. Készíts programot ami kockadobást szimulál
  2. Készíts kockapóker játékot 5 kockával
  3. Készíts kockapóker játékot 5 kockával úgy, hogy megjeleníted a kockákat
  4. Szimuláld a kockadobást. Egy ideig jelenítsd meg a kockák véletlenszerűen kiválasztott oldalait
  5. majd a dobott érték legyen látható.
  6. Készíts programot amiben egy labda pattog az ablak oldalai között.
  7. Kártyajáték.

Forrás: Juhász Tibor-Kiss Zsolt: Programozási ismeretek
Forrásfájlok

——————————————————————————–
Könyv nyilvántartó program
——————————————————————————–
Gyakorlás: Autókereskedés program1.0 | leírás | Program tömörítve
Gyakorlás: Autókereskedés program1.1 | leírás | Program tömörítve
Gyakorlás: Autókereskedés program1.2 | leírás | Program tömörítve
Gyakorlás: Autókereskedés program1.3 | leírás | Program tömörítve
——————————————————————————–
Gyakorlas: Motorok program | leírás | Program tömörítve 
Gyakorlas: Dolgozók nyilvántartása prg: | leírás | Program tömörítve
——————————————————————————–
Memória játék:
memory1.0: leírás | program
memory1.1: leírás | program
memory1.2: leírás | program
memory1.3: leírás | program
——————————————————————————–
Hétszegmenses kijelző.
Formázott (7 szegmenses) számjegy: leírás | program
Óra normál karakterekkel: leírás | program
Óra formázott szegmensekkel: leírás | program
3 gombos stopper: leírás | program
2 gombos stopper: leírás | program
Stopper: leírás | program
Timer: leírás | program
Óra-Stopper-Timer: program
——————————————————————————–
Tili-toli játék: feladat

Tili-toli 1: leírás | program
Tili-toli 2: leírás | program
Tili-toli 3:  program
Tili-toli 4:  program
——————————————————————————–
Adatbáziskezelési gyakorlat: Access adatbázis kezelése

Partnerek 1.0: leírás | adatbázis
Partnerek 2.0: leírás | adatbázis | program

2018. április
M T W T F S S
« Feb    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30